Page d'erreur

salut, quand j’ai crée mon site et configuré sur Cloudflare avec un nom de domaine de lws.fr, tout fonctionnait parfaitement en https, c’est après 1 mois d’absence que j’ai constaté le problème et j’ai fait vérifié au niveau de lws.fr et il se trouve que le problème n’est pas à leur niveau. L’onglet SSL/TLS est sur complet. Pour les DNS sur mon tableau de bord sont : NS : cash.ns.cloudflare.com et NS : zelda.ns.cloudflare.com. Je crois avoir fait effort puisque c’est trop technique pour, je suis novice dans ce domaine. j’ai joint une capture d’écran. Je suis à l’écoute.

Cordialement!

Greetings,

I am sorry to hear you are experiencing an error 404 Not found. Unfortunately, this error is coming from your origin host/server. You would have to troubleshoot this.

404 Not Found ( RFC7231 )

Origin server was unable or unwilling to find the resource requested. This usually means the host server could not find the resource. To serve a more permanent version of this error one should use a 410 error code.

These errors typically occur when someone mistypes a URL on your site when there is a broken link from another page, when a page that previously existed is moved or removed, or there is an error when a search engine indexes your site. For a typical site, these errors account for approximately 3% of the total page views, but they’re often untracked by traditional analytics platforms like Google Analytics.

Website owners usually implement a custom page to be served when this error is generated.

Cloudflare does not generate 404s for customer websites, we only proxy the request from the origin server. When seeing a 404 for your Cloudflare powered site you should contact your hosting provider for help.

May I ask to:

1. Use the “Pause Cloudflare on Site” option from the Overview tab for your domain at dash.cloudflare.com .
  2. The link is in the lower right corner of that page.
  3. Give it five minutes to take effect, then make sure site is working as expected with HTTPS.
  4. Only then should you un-pause Cloudflare and double-check your SSL/TLS setting to make sure it’s Full (Strict).

Can you check if the DNSSEC is enabled or disabled at Cloudflare dashboard?

Bonsoir,
Merci pour votre apport, j’ai essayé vos suggestions mais je n’ai pas constaté de changement.
Mais est-il possible de supprimer le site et de reprendre le processus de création du site sur Cloudflare ?