My sub domains stopped working when I activated clodflare

What is the name of the domain?

gpacompanhante.com.br

What is the issue you’re encountering

Meus sub dominios pararam de funcionar quando ative Cloudflare para o meu domínio principal. gpacompanhante.com.br está funcionando. Já meus sub domínios todos pararam de funcionar. Exemple de um: bh.gpacompanhante.com.br. Alguém poderia me ajudar por favor? | My sub domains stopped working when I activated Cloudflare for my main domain. gpacompanhante.com.br is working. My subdomains have all stopped working. Example of one: bh.gpacompanhante.com.br. Could anyone help me please?

Welcome to the Cloudflare Community. :logodrop:

Is there still a DNS record in your Cloudflare account for that hostname? Can you show a screenshot of it in your Cloudflare dashboard?

1 Like

Consegui resolver. Tenho pouca experiência e fiz uma configuração errada sem apontar o subdomínio para o IP. Já realizei a ação. Erro de principiante. (Risos) E te agradeço pelo retorno. Obrigado

I managed to solve it. I have little experience and I made a wrong configuration without pointing the subdomain to the IP. I have already carried out the action. Rookie mistake. (Laughter) And thank you for your feedback. Thanks

1 Like