MX problema de seguridad con el origen de mi la dirección del servidor IP

Hola, soy nuevo tanto en la comunidad como en la nueva configuración de Cloudflare, y tengo una situación que deseo resolver, espero su amable ayuda
¿Como puedo resolver mi DNS record MX el cuál me señala el siguiente mensaje?:

“This record is exposing you origin server`s IP address, potentially exposing it denial of service”

That’s normal. If your web server is also your email server, that is an increased security risk due to exposure. And you can’t avoid that with your current setup.

Email really should not be on the same server as your website.

In addition, since your MX record points to your root domain, you won’t be able to use Cloudflare speed or security for the root domain. An :orange: setting only processes HTTP requests, not mail requests.

Gracias por la respuesta. Entonces ¿qué es lo indicado que debo hacer, puedo canalizarlo a través de un subdominio, y en su caso, como lo haría, o que paso correcto debo realizar, borrar el récord de la lista DNS, o alguna otra sugerencia?

Change the MX record so it will say “mail handled by sub.example.com” and make sure you have a :grey: DNS entry for that subdomain.

That will probably be the same IP address, and you will still get that warning, but at least your root domain can be set to :orange:.