Excluir apontamentos errados

What is the name of the domain?

festadopijamasleepwear.com.br

What is the error number?

Preciso excluir apontamentos que estão causando instabilidade no meu Site, porém não aparecem pra mim

What is the error message?

DNS Records

What is the issue you’re encountering

Preciso excluir apontamentos do DNS records que não estou encontrando

What steps have you taken to resolve the issue?

Fui orientada pelo tecnico da Nuvemshop, que é a plataforma onde está minha loja online. Porém ele não tem acesso ao Cloudflare e me orientou que alguns apontamentos precisam ser excluidos e não encontrei na Cloudflare onde constam esses apontamentos. Provavelmente ele que é tecnico consegue ver de outra maneira que eu nao tenho acesso.

What feature, service or problem is this related to?

DNS records

What are the steps to reproduce the issue?

Eu não achei onde está a pagina DNS Records. O que está listado no quadro vermelho precisa ser excluido e preciso de ajuda - não sei como fazer.

Screenshot of the error

Those IP addresses are because Cloudflare is proxying your site so Cloudflare protections and features can be applied to your traffic, see…

If you don’t want that and want to see DNS records as set, then set the DNS records to “DNS only” and then requests will go direct to your server/host and not pass through Cloudflare.

Seems you have done so since you posted…
https://cf.sjr.org.uk/tools/check?2125b1f29a994269ae873d3e1d236ecc#dns

Hello,

Could you kindly confirm if you are still facing the issue ?

Thank you

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.