Error al eliminar:

Error al eliminar:

noticiasponce.com | 524: Se produjo un tiempo de espera Se produjo un tiempo de espera Código de error 524 Visite cloudflare.com para obtener más información. 2024-02-16 13:57:17 UTC Su navegador funciona Miami Cloudflare funciona noticiasponce.com Error de host ¿Qué pasó? El servidor web de origen agotó el tiempo de respuesta a esta solicitud. ¿Qué puedo hacer? Si es visitante de este sitio web: inténtelo de nuevo en unos minutos. Si es el propietario de este sitio web: se realizó la conexión con el servidor web de origen, pero el servidor web de origen expiró antes de responder. La causa probable es una tarea, base de datos o aplicación en segundo plano sobrecargada, que sobrecarga los recursos de su servidor web. Para resolverlo, trabaje con su proveedor de alojamiento o equipo de desarrollo web para liberar recursos para su base de datos o aplicación sobrecargada. Información adicional sobre solución de problemas aquí. ID de Cloudflare Ray: 85664a107dda748b • Su IP: haga clic para revelar 24.50.227.56 • Rendimiento y seguridad por Cloudflare (function(){function d(){var b=a.getElementById("cf-footer-item-ip"),c=a.getElementById("cf-footer-ip-reveal");b&&" classList"en b&&(b.classList.remove("oculto"),c.addEventListener("click",function(){c.classList.add("oculto");a.getElementById("cf-footer-ip" ).classList.remove("hidden")}))}var a=document;document.addEventListener&&a.addEventListener("DOMContentLoaded",d)})();

Hi poncenews1,

The error 524 indicates that Cloudflare successfully connected to the origin web server, but the origin did not provide an HTTP response before the default 100 second connection timed out. This can happen if the origin server is taking too long because it has too much work to do - e.g. a large data query, or because the server is struggling for resources and cannot return any data in time.

We would recommend you to Contact your hosting provider to exclude the following common causes at your origin web server:

• A long-running process on the origin web server.
  • An overloaded origin web server.

For more detailed troubleshooting, refer to Cloudflare’s guide on 524 errors.

I want to delete everything from cloudflare, I don’t know how to do it, could you help me? thank you

El El lun, feb 19, 2024 a la(s) 12:10 p.m., malmeida via Cloudflare Community <[email protected]> escribió:

Hi again @poncenews1 ,

You may remove a zone (website / web application) from Cloudflare by following this developer document.

I hope this helps, but please let me know if you need further assistance.

Could you help me eliminate it completely, I don’t know much about it, I will appreciate the help you can give me, thank you.

El El mar, feb 20, 2024 a la(s) 5:23 a.m., malmeida via Cloudflare Community <[email protected]> escribió:

Hi again,

You may find the necessary steps to delete your account here.

I hope this helps!

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.