Erro ao tentar adicionar site

Falha ao pesquisar informações de registro e hospedagem do site (proj4investing. com) neste momento. Entre em contato com o Suporte da Cloudflare ou tente novamente mais tarde.

And proj4investing.com is actually not a registered site, so you probably got the wrong domain.

Should you want to register the domain, then you’d have to do this at https://dash.cloudflare.com/?to=/:account/domains/register

Na verdade não se trata de um site e sim de um e-mail coorporativo [email protected] que eu preciso hospedar, o procedimento para configurar é o mesmo?

Again, that domain is not a registered. You need to register that first and then you can add it to Cloudflare, but if you only want mail, Cloudflare may not even be the ideal service. Cloudflare only offers forwarding.

Então Sandro, eu criei esse e-mail corporativo grátis no Umble e estou querendo registrar o domínio pelo Migadu que está solicitando configuração de DNS, com isso eu vi um vídeo no Youtube falando o passo a passo para configuração do DNS via Cloudflare, mas sempre dá essa mensagem que mandei na primeira pergunta. Quando eu troco o proj4investing.ga, ou seja, com outro TLD o cloud aceita realizar, porém no Migadu rejeita por ser gratuito

Well, that’s a whole different domain. That domain is actually registered but it is not using Cloudflare. However, there’s no issue adding it.

image

You will need to add it according to the setup guide at support.cloudflare.com and then you can use all services Cloudflare offers, but again, if you only need email I would not use Cloudflare.

Check out #tutorial as well.

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.