Erro 1000 IP proibido

não consigo suporte com ninguem e todas as tetativas da comunidade e da Central de Ajuda já foram realizadas sem sucesso !! Não consigo encontrar o IP da Claoudflare para adcionar aos DNS como informado por eles em um de seus tutoriais !

Quem eu contato pra saber meu IP adress??

You can’t find your IP address? Where is your website currently hosted?

3 Likes

não consigo. Está hospedado na Cloudflare

Using Cloudflare Pages or? Unfortunately, as far as I know, Cloudflare does not (currently) provide hosting services (yet).

May I ask which tutorials have you used and looked into?

What is your domain name?

Error 1000 - you are entering Cloudflare IP addresses instead of your hosting provider / origin server IP address into the Content field at the DNS tab for the DNS records on Cloudflare dashboard of your domain:

https://support.cloudflare.com/hc/en-us/articles/360029779472-Troubleshooting-Cloudflare-1XXX-errors#error1000

Solução de problemas de erros 1XXX da Cloudflare – Central de Ajuda da Cloudflare - esse link , dentre varios outros

Bom. a Godaddy -onde comprei meu dominio , diz que nao tenho hospedagem com eles , registros de dns todos com a Cloudflare , onde estao esse dominio/site pode estar hospedado?

E, ainda assim, onde aqui na CloudFlare consigo encontrar meu IP ??

Okay, your domain registrar is GoDaddy.
What is the domain name?

luzesetarot.com.br

1 Like

May I ask do you know where was your Website before moving to Cloudflare?

Have you had some content on your domain before or not?

By looking into DNS history, seems to me it was hosted on Google, while the e-mail service is provided by GoDaddy (secureserver.net) as same where the domain is registered.

This is what I get from Google web cache archive - was this your Website?

1 Like

Claro, ué apenas contratei o dominio ( Godaddy ) , e fiz as transferencias DNS pra CloudFlare

YES!! This page I wanna get again. Pagina de Cadastro, essa pagina é da RockFunnels . Ela é brasileira …

Não acredito q eu tenha hospedagem lá. :thinking:

o que vc descubriu fritexvz?

Have you checked and logged into their interface for any information?

When you log into the GoDaddy, find your domain and under the DNS settings, do you see any DNS records therefrom?

To which possibly your domain was pointed? Like A or CNAME, yourdomain.com or www records?

1. Log in to your GoDaddy Domain Control Center.
  2. Select your domain to access the Domain Settings page.
  3. Under Additional Settings, select Manage DNS.
  4. Do you see any records there? - Note: Maybe you won’t be able to view your records if you see the message “We can’t display your DNS information because your nameservers aren’t managed by GoDaddy”.

estou entrando em contato com o suporte deles agora, pelo WhatsApp

frietxvz , mas la eles fornecem apenas as paginas , não tem hospedagem…

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.