Criação de email personalizado

Boa noite
Alguém pode me informar o que colocar no endereço de destino lá na página de criação de email?
Obrigada!

Welcome to the community!

You should put there the the email address in which you want to receive the emails from your domain-branded address.

For example: your main email address is [email protected]. With Cloudflare Email Routing, you can create an email address, for example, [email protected] and send it to your main email address.

Hope it helps!

1 Like

Obrigada pela ajuda!
Outra pergunta ainda sobre a criação do email, vc sabe como configurar os registros?
Aqui fala que tem um registro a ser desabilitado e tem outros a serem habilitados. Onde se faz essa configuração?

Those changes to be done in the DNS records.

1 Like

Ok deu certo aqui obrigada .
Você saberia me dizer como acessar a caixa de entrada do email?

The email inbox is whatever mailbox at the external provider you forwarded it to. If you set it to a Gmail address, you would use your Gmail account to view the email. Substitute your third-party mailbox provider for Gmail in my previous example.

1 Like

Infelizmente não está dando certo e não sei corrigir, os emails não estão sendo entregues:

Endereço não encontrado

Sua mensagem não foi entregue a [email protected] porque o endereço não foi encontrado ou não pode receber mensagens.

Alguém tem mais alguma dica de como encontrar o erro?

As the message says, so the issue is. Would you cross-check the configuration again?
Which email client you are using? If it is Gmail, you need to set up incoming server either POP or IMAP. Else, you can access your webmail and look for emails as well.

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.