Connecting my domain with Canva went wrong

Hi everybody! After connecting my domain with a Canva web design my website stopped working. Every time I want to access it I get error 404 (page not found). I deleted the records pointing to Canva in Cloudflare but my website is still not working. My website is camilalavandeirafotografia.com.ar and my host is godaddy.
I would appreciate if someone can help me.

Thank you very much!!!

Hi @hrombola ,

After checking your DNS configuration and your website, it seems that you are not having that issue anymore, right?

I can see that your website is working just fine.
Nice website btw.

Please let us know if you are still struggling with it.

My native language is Spanish, but I speak English too, feel free to reply in the language of your choice.

Hola Luis!!. Qué tal??. Cómo estás??. Espero que muy bien!!. Sí, por suerte pude solucionar el problema. Me faltó quitar el comentario en el foro.
Lo resolví porque vi un comentario en inglés de otro posteo que decía que no solamente hay que borrar los registros que se crean cuando se intenta la conxión con Canva, sino que hay que verificar que los registros principales sigan apuntando al servidor de hosting y ése fue mi problema. Lo corregí y casi instanteamente comenzó a funcionar el sitio. Me alegro que te haya gustado.

Muchas gracias por escribir!!

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.