Cloudflared bloqueado

What is the name of the domain?

Ejemplo.com

What is the error number?

502

What is the error message?

Time out

What is the issue you’re encountering

Servicios Cloudflared Bloqueados

What steps have you taken to resolve the issue?

Buen día…

El día de hoy tuve un problema con el funcionamiento de mis túneles de Cloudflared, radico en México y hoy al parecer algunos ISP hicieron el bloqueo de este servicio ya que ninguno de mis 8 túneles funcionó, estos los empleo de manera privada como VPN y para exponer los servicios públicamente.

Cabe mencionar que todos mis servicios son de la empresa donde laboro, entonces me quedé intrigado y quisiera saber si alguien más ha tenido este problema en México, los ISP detectados hasta el momento son Megacable, Izzi, Totalplay y Telcel los cuales no permiten la conexión privada ni pública.

Alguna sugerencia o recomendación? Sabrán a qué se debe algún protocolo o cifrado que deba cambiar en mis túneles para volver a tener la compatibilidad con esos ISP. De verdad que no encuentro que más hacer, independientemente a la exposición pública mi Zero Trust es lo que más me acongoja.

In most cases, a HTTP Error 502 occurs because your origin web server (e.g., your web host) returns this error code to us, and Cloudflare then returns this code to the visitors.

If the error in the browser has Cloudflare branding or the OriginResponseStatus is 502, it indicates that this was a proxied error code from your origin server rather than one issued by Cloudflare.

For additional assistance in this scenario, get in touch with the hosting provider you use.
When these errors arise, it’s a good idea to check your server’s HTTP access and error logs. These should verify that your web server is returning the correct response code (which can be seen in your access logs) and provide an explanation of the error (which is usually accessible in the error logs).

This topic was automatically closed 2 days after the last reply. New replies are no longer allowed.