Cloudflare caiu?

os servidores de dns da Cloudflare cairam??? meu dominio esta inativo. alguem consegue me ajudar?

What is the domain?

Works great for me, perhaps clear browswer cache and/or try from another browser? If you still receive an error, can you share a screenshot of it?

and id you try

did you clear cache on the desktop machine? Try another browser and/or incognito mode and let us know.

já fiz de tudo, e nada da certo, apenas no meu celular esta entrando

vi nas noticias que a Cloudflare caiu nas ultimas horas. sera que nao é isso??? utilizo aws para hospedar meu site.

Yes, I saw the #cloudflarestatus reports on that from a hours ago on that, this issue is unrelated. In that case some sites were showing 500 errors, in some locations 502 or 503. Your site loads fine on desktop and mobile for me, it’s something with your home network or machine that is causing an issue.

entendi, mas no meu celular meu site abre perfeitamente…
vou tentar esperar um pouco, talvez volte

meu site não é esse. essa é a plataforma que eu comprei meu dominio!!!

No but this is, yes?

isso que eu não entendo, ontem a noite consegui acessar novamente meu dominio e meu site, porem hoje já não consigo mais. aquele erro voltou novamente…
oque está acontecendo??

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.