Acquisto errato

I purchased 240.33USD -225EU on 01/21 with the pre-paid current account but I would like a return, I made a request with the ticket but without paid assistance, I would like to know how to have the credit returned

I purchased 240.33USD -225EU on 01/21 with the pre-paid current account but I would like a return, I made a request with the ticket but without paid assistance, I would like to know how to have the credit returned

What is your Billing ticket number?

1 Like

3109436

ho letto ora che ho acquistato “Cloudflare Pro Plan” involontariamente ed è anche fatturato a nome di una società non mia e che non tratta nemmeno siti di questo genere. Potresti eliminare la richiesta cortesemente? 3109436. La ditta ha intenzione di denunciarmi dato ché ho lasciato il conto corrente stesso registrato pensando di usare un mio conto. Davvero ho urgenza di far avere un reso e l’ annullamento della fattura.

1 Like

I see the ticket is marked as solved at the moment. No further tickets are necessary as the team can re-open that one if needed.

I will flag your post here and ticket for my Billing colleagues.

1 Like

Purtroppo non è risolto, necessito davvero della risoluzione, ad ogni modo ti ringrazio.

1 Like

Hi there-

Hope you are doing well!

I have responded to your ticket and have helped resolve this. If you have any questions, please continue to respond on the ticket

Thanks,
Purnima

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.